18.11.15

#wildegijmemij#

De kerstperiode is in aantocht en ik doe stiekem altijd al maanden van op voorhand mijn kerstinkopen * ik hou niet zo van drukke winkels en stereotype kerstkadootjes. Als ik iets zie dat me aan iemand geliefd doet denken, dan gaat het of op de lijst voor aankopen of ik neem het ineens mee en bewaar het in een mooie doos - dé schatkist- tot de tijd rijp is om het in papier te wikkelen en er een kaartje aan te hangen.

Kaartjes zijn altijd al een beetje een guilty pleasure geweest (die zitten ook in een aparte doos * de doos van herinneringen). Ik heb meerdere van die dozen :-)

Deze zomer werd ik immens gecharmeerd door deze kaartjes #wildegijmemij# van Lisa Lefever en Elisha Nunez de Fleurquin.

                                                                          voor info: Palabra

Lisa en Elisha zijn de mooie dames achter deze mooie kaartjes (en een duo om in het oog te houden!) De reeks 'staycation' kaartjes :ik vind ze heerlijk.  Ze gaan in zijn geheel in de herinneringen doos, ik koop er wel nieuwe om kaartjes te versturen naar mijn vrienden hier in Antwerpen.
Want zeg nu eerlijk, wat is er fijner dan een handgeschreven kaartje in de postbus te vinden?
En liefst onverwacht, zomaar?

Elke kaart in de reeks is gelinkt aan een stukje "'t stad" (Antwerpen), en op de achterkant staat telkens een #wildegijmemij# gelinkt aan het stukje Antwerpen waarnaar wordt verwezen. Ik ga niet teveel verklappen, maar bv postcode 2050 #wildegijmemij# door den tunnel sjeezen gelijk ne zot
- postcode 2020 #wildegijmemij# ding dong belletrekken..

En de mooiste van al hou ik voor Oudjaarsavond en alle mooie avonden in het nieuwe jaar: postcode 2000 #wildegijmemij# genieten van zicht op 't stad tot de zon ondergaat?
Een kus in een envelop.