10.10.15

shoot!

Het regent photoshoots bij mij de laatste tijd: VTM koken, Solo Open Kitchen, Dille & Kamille Kerstmenu en oudjaarborrel ... en vandaag de eindejaarseditie voor ACTIEF WONEN. We hebben al vaker samengewerkt: de Scandinavische brunch, de picknic, de catering en styling voor de Sfeerbeurs in Gent en vandaag mocht de hele redactie aan tafel voor eindejaarshapjes.
Ze werden eerst mooi gemaakt door een kapper en visagist en feestelijk aangekleed. Wat een mooie vrouwen allemaal! En ik was chef van de dag met eenvoudige hapjes en pairing, maar ik verklap niet teveel, nog even wachten op de eindejaarseditie van dit stijlvolle magazine.

                                                                                foto: Luc Roymans Photography



WATT een lokatie, letterlijk!
Er is koffie, er zijn cocktails en ik mocht voor de dag de keuken van het appartement innemen (samen met de kapper en de visagiste). Het appartement is te huur en een echte aanrader voor wie een weekend Gent wil proeven.
Styling werd verzorgd door Karina Soors van Studio Woot Woot en de fotografie was in handen van Luc Roymans en het was een heel fijne ervaring om met hun samen te werken.
Op de foto zie je al een klein voorproefje van de sfeer - wat ik nog een beetje kan verklappen is dat er lekkere hapjes bijhoren en bijpassende drankjes én dat het een mooie reportage wordt.
Was het al maar eindejaar...